reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Tóth

Martin Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  hudbaSúkromnéNezaradené

reklama

hudba

Hudobná lahôdka z Viedne.

Martin Tóth

Hudobná lahôdka z Viedne.

Tak že bolo 18.11.2011 a v našich blízkych končinách opäť vystupoval spevák s veľkým S, teda LK. Koncert sa odohrával vo viedenskej Stadhalle a musím podotknúť, že koncerty na tomto mieste mám veľmi rád. Možno to je tým, že parkovanie je priamo v hale s dostatočnou kapacitou a parkovným len 5 eur a možno aj tým, že rakúsky organizátor zariadi vždy perfektný zvuk a hlavne nepredáva bezhlavo lístky len aby zarobil. Teda hala bola plná, ale v norme, teda každý mal svoj priestor a nik sa netlačil ako to býva zvykom na koncertoch v Čechách a na Slovensku.

  • 20. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 750x
  • 2
Slovenská hudba dneška.

Martin Tóth

Slovenská hudba dneška.

Áno som fanúšik slovenskej hudby priznávam, mám rád kvalitnú hudbu a na Slovensku sa kvalitná hudba robí. Viacerí, možno kapely čo budú spomenuté v článku, ani nepoznáte, no možno niektorí hej a to som rád. Nechcem teraz prezentovať moje znalosti v slovenskej hudbe, no chcem poukázať na to, že aj v našej, teraz často spomínanej „hokejovej“ republike vznikajú projekty za ktoré by sa nemusela hanbiť ani Británia.

  • 8. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 618x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu