reklama

Ako som si písal s primátorom Vallom

Áno napísal som p. primátorovi otázku či sa zúčastní ako štatutár mesta aj pochodu „ hrdí na rodinu“ keďže je známe, že bude rečniť na dúhovom pride.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Nie niesom odporca LGBT, mám takýchto ľudí za susedov, priateľov a dokonca aj členov rodiny.

Vzhľadom na vzniknuté napätia s daným pochodom (odobratie dotácii, poburujúce fotky, agenda politických strán a podobne) som teda dal otázku štatutárovi hlavného mesta, či teda v rámci zabránenia polarizácie, sa nezúčastní jedného aj druhého pochodu. Odpoveď bola „nie nezúčastním sa pochodu“  hrdí na rodinu s odôvodnením, že pridu sa zúčastňoval aj v minulosti ako člen kapely Para a nevidí dôvod sa zúčastniť aj pochodu hrdí na rodinu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja odpoveď bola teda rázna a to, že či si uvedomuje, že už nie je členom len kapely, ale je hlavne ŠTATUTÁR mesta a reprezentuje mesto a teda, aby nenahneval väčšinového jeho voliča, tak by sa buď mal zúčastniť oboch pochodov, alebo žiadneho.

Dokonca som mu dával príklad, že by nebolo dobre brané, ak by sa p. prezidentka zúčastnila akcie napríklad strany LSNS (nie som jej podporovateľ, bože chráň), lebo tiež má pocit, že sa im ubližuje (áno samozrejme je to nereálna fikcia, ale stať sa to môže). Nebolo by to dobré a dávalo by to zlé svetlo celej situácii a narobilo viac zla ako dobra (presne ako pochod pride a vystupovanie predstaviteľov miest a štátu na podobných akciách). 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Odpoveď p. Valla bola, že LSNS budú skôr podporovať pochod hrdí na rodinu, teda nepriamo dehonestujúco zaradil podporovateľov rodiny k fašistom a k tejto strane, čo ako štatutár si nemôže dovoliť! Poviem vám, že toto ma dostalo do vývrtky a „vytočilo, nemôže si toto dovoliť, to akože ak som za tradičnú rodinu, som fašista?

Preto vyzývam p. primátora Valla aby sa zúčastnil oboch pochodov, alebo ani jedného (nech si zoberie príklad z p. prezidentky p. Čaputovej a bývalého prezidenta p. Kisku).

Martin Tóth

Martin Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  hudbaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu